NOAPTE DE OCTOMBRIE – Numarul 1 – Vrăşneag Claudia-Emilia Clasa a IX-a I Colegiul „Aurel Vijoli” Făgăraş


          Într-o noapte rece şi senină de octombrie, pe când luna cea sihastră îşi trimitea razele sale pentru a călăuzi paşii străinilor, mi s-a întâmplat cel mai neaşteptat lucru.

          Pe când mă plimbam prin parcul de lângă biserica cu ceas, care bate în fiecare noapte la aceeaşi oră, om observat-o pe ea. Era cea mai frumoasă făptură pe care am văzut-o vreodată. Avea ochii mari şi albaştri, în care se spulberau de fiecare dată când clipea valurile tulburătoare ale mării, părul blond-auriu ce ascundea-n el razele misterioase ale lunii şi nişte buze ce făceau de ruşine roşul aprins al trandafirilor.

          Intrând în vorbă cu ea am observat că pe lângă înfăţişarea angelică pe care o posedă şi sufletul îi este uşor ca un fulg, senin ca azurul cerului de vară. După câteva ore de vorbit sub clarul lunii de octombrie, prin parcul scăldat în miresme tomnatice târzii, în care timpul mi se părea că se scurge la fel de lent ca şi aşteptarea, ea a trebuit să plece, iar eu fiind nevoit a-i privi paşii graţioşi şi melancolici îndepărtându-se de banca ce devenea singuratică.

          Cugetând la acele clipe unice petrecute cu ea, mireasma parcului în noaptea de octombrie m-a învăluit protectoare, alinându-mi focul inimii cu frunze ce cădeau rânduri-rânduri deasupra-mi. Am fost nevoit să-mi accept destinul şi să-mi curm periplul romantic la acea oră târzie din noapte şi să-mi doresc pentru următoarea zi să mai văd o dată acel chip angelic de care m-am îndrăgostit.

Lasă un răspuns

