Program de vacanță ”Toate Pânzele Sus!” – Mădălina Popescu


Recolta, Emil Botta

Toamna mi –a scuturat pe frunte

Noiane de gânduri veștede, arămii,mărunte.

Iarnă, să le iei te implor,

Și să așterni altele în locul lor.

 

Primăvara mi-a turnat în pahar

Un vin dătător de vedenii, de coșmar.

Vară, te rog vino-n pripă

Și primește-mă sub arzătoarea – ți aripă.

Nu mai plânge, stea, nu mai jeli,

Noaptea, nu mă dojeni.

Bădie soare, fă tu dreptate

Și-am să-ți fiu frate.

Redactată de Mădălina Popescu, 8 ani, mic utilizator CIP si elev practicant al Programului de Vacanță

Lasă un răspuns

