La biblioteca


La biblioteca

 …m-am simţit ca un mare cititor. – Mihăiţă Priboi

… m-am simţit foarte bine. Eu, când am intrat în biblioteca copiilor, am vrut să citesc toată biblioteca. În afară de cărţile în altă limbă. Dar şi acelea aş vrea să le citesc, chiar pe toate. – Alexandru Mihai Pop

… m-am simţit foarte bine. M-au impresionat cărţile de acolo. – Costin Soare

… m-am simţit ca în paradis pentru că îmi place să citesc. Când am auzit că plecăm, îmi venea să plâng de tristeţe. Aş vrea ca într-o zi să înnoptez în acea bibliotecă fantastică! Sper ca într-o zi să mai mergem. – Lavinia Untilă

… m-am simţit foarte bine. Erau foarte multe cărţi interesante. Cel mai mult mi-au plăcut cărţile despre animale şi legende, dar şi povestiri din istoria românilor. – Andrei Morar

… m-am simţit emoţionată şi foarte bucuroasă. Când am văzut biblioteca cu multe cărţi am crezut că suntem doar în lumea cărţilor, că sunt tare uşor de citit. Dar m-am înşelat când doamna de la bibliotecă ne-a arătat toooată biblioteca!Da, chiar   mi-a plăcut! – Lavinia Boeriu

… m-am simţit foarte impresionat, mai ales când am văzut  4000 de cărţi interesante…(avem 78 000!). Dar tot am împrumutat un interesantă! – Vlad-Ioan Alexandru

… m-am simţit foarte bine…am văzut foarte multe cărţi frumoase şi mi-a plăcut să şi împrumut una. –  Ionuţ Mogoş

…am simţit un moment de bucurie când am văzut în jurul meu numai cărţi. Am simţit că vreau să citesc toată ziua. Mi-au plăcut toate cărţile pe care le-am văzut, însă poezia „Căţeluşul şchiop” m-a emoţionat foarte tare! –Dalia Mogoş

… m-am simţit foarte bine …ca pe vremuri, când trăia Mihai Vitezu şi citeam o carte. – Teodora Mona Mercurean

…a fost superb! Au fost multe cărţi frumoase de istorie, poveşti, basme, aventură. Mi-a plăcut când ne-a prezentat biblioteca. – Lysander Piţu

…mi-a plăcut cel mai mult fiindcă erau cărţi interesante. – Sergiu Savu

… mi-a plăcut cel mai mult când ne-a arătat doamna bibliotecară cărţile. – Mădălina Motoc

…m-am simţit foarte bine! Şi a fost interesant să vorbim despre Internet. – Elvira Antonescu

… m-am simţit foarte bine fiindcă mi-am ales o carte foarte interesantă! – Mihnea Drăghici

… mi-a plăcut foarte mult că am văzut multe cărţi. – Mara Drăgulescu

… m-am simţit extraordinar în acea bibliotecă fiindcă erau multe cărţi frumoase cu benzi desenate. – Ioana Puia

… m-am simţit foarte bine şi mi-au plăcut foarte mult cărţile la care m-am uitat. – Iulia Teiuşanu

… m-am simţit foarte, foarte bine, m-am relaxat! – Christa Anghel

… m-am simţit  bine atunci când am văzut că are cărţi interesante. – Andrei Debu

…mi-a plăcut foarte mult deoarece am văzut o groază de cărţi foarte interesante şi, mai ales, mi-a plăcut spectacolul de magie. – Alexandra Naneş

…m-am simţit ca în rai!!! 🙂 SPECTACULOS ŞI FOARTE FRUMOS!!! 🙂 – Elena Dobrotă

…m-am simţit cel mai bine. Mi-au plăcut cărţile, încăperile. Dar cel mai mult cărţile pe care le-am văzut şi admirat. – Tudor Brezae

…m-am simţit foarte bine. Mi-a plăcut când am văzut atâtea cărţi. – Iulian Sasu

… m-am simţit foarte relaxat şi foarte bucuros. Acolo, te simţi bine! Este şi frumos. Merită să vezi ce e acolo! – Rareş Popa

Impresiile elevilor clasei a II-a B, Şcoala generală nr. 1, Făgăraş

Lasă un răspuns

