Concursul „Sfântul Valentin versus Dragobete”: COLEGIUL “AUREL VIJOLI”, Adelina Nastasa, cls. a XI–a IC


Dorinta

Am muscat din tine cu pofta

Si acum imi pare rau.

Ostenita de starea-mi amara,

Inevitabil alunec  in hau.

M-ai ademenit si-am cazut in capcana.

M-ai drogat cu al tau sarut,

Nestiind ca dulceata-ti e otrava.

Prada dorintei tale am cazut.

Nimic nu mai am de facut,

Decat  iubirea sa-ti ascult

Si sub glasul tau suav

Scanteia iubirii s-o aprindem

Iubirea

Iubirea e o raza  mare.

E luna cea fermecatoare.

E un inger neatins,

E focul inimii aprins…

Iubirea e o floare  albastra.

O aripa de pasare maiastra,

E un izvor de vise calde,

E un copac  cu Frunze albe.

Iubirea e o doina lina,

O lacrima senina,

E un soare nepatat,

Suflet nemangaiat…

2 comentarii »

  1. Maria said

    10

  2. cata said

    10

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

