Concursul ”Sfântul Valentin versus Dragobete”:Iubire unică, Chiriloiu Iulian Gabriel, Colegiul National Radu Negru, Clasa a XI – a A


Iubire unică

O lacrimă-mi curge
Când speranţa mi se duce
Un zâmbet îmi vine
Când tu eşti lângă mine.
Doar din ai tăi ochi
Pot cădea stropi.
Stropi limpezi ca gheaţa
Învie în mine viaţa.
Mi angel radios!
Care străluceşti
Tu doar îţi doreşti
O iubire ca-n poveşti.
Îţi văd surâsul în orice Soare
Îţi simt isma în orişicare floare
Doar în Lună şi-n aoi sora
Îţi împărtăşesc iubirea mea.
Să ştii zeiţa mea
Pentru mine eşti doar una
Una ca şi Afrodita
Te iubesc zeiţa mea!
*Nota „Mi angel radios!” =(din latina) Îngerul meu radios!
„aoi sora”=(din japoneza) cerul albastru

5 comentarii »

  1. Chiriloiu Georgeta said

    10

  2. Chiriloiu Diana said

    10

  3. Chiriloiu Ovidiu said

    10

  4. Stefan said

    10

  5. Viorica Bica said

    Stropi de roua pentru speranta!
    Nota 10!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

